Pradinis / Kaip pirkti? / Prekių grąžinimas Spausdinimui

Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas:

  1. Jei nusipirkę prekę pastebite, kad ji netinkamos kokybės, Jūs turite teisę pakeisti prekę į analogišką kokybišką prekę per 14 dienų nuo jos pristatymo Jums dienos. Jei tokios prekės mes neturime ir laukti kitos tokios prekės tektų ilgiau nei 10 darbo dienų, mes Jums grąžinsime už ją sumokėtus pinigus.
  2. Tinkamos kokybės prekes galima grąžinti pagal „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258
  3. Pagal šią tvarką Pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti pirkimo - pardavimo ar paslaugų teikimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas raštu apie tai pardavėjui ar paslaugos teikėjui per septynias darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos (kai parduodamas daiktas), jeigu prekė nebuvo naudota. Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota, jos išvaizda iš esmės nepasikeitus ir grąžinama toje pačioje pakuotėje, kurioje buvo pristatyta. Pakuotė privalo būti švari, nepažeista ir tinkamai paruošta transportavimui. Kartu su preke turi būti pateikiami prekės pirkimo dokumentai. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

 Visais klausimais dėl prekių grąžinimo galite kreiptis telefonu 8 699 49955 arba el. paštu info@agiris.lt

 Garantiniai įsipareigojimai:

  1. Kiekvienos prekes24.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.
  2. Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite adresų Antrųjų Jonučių km, Garliavos sen., Kauno r. (darbo laikas I-V 09:00 – 17:00).
  3. Įsigiję naują prekę prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas.
  4. Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą ir prekės garantinį taloną bei visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus. Garantijos galiojimo metu garantinis remontas atliekamas nemokamai.
  5. Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.
  6. Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.

 Visais klausimais dėl garantinių įsipareigojimų galite kreiptis telefonu 8 699 49955 arba el. paštu info@agiris.lt

 Pastaba: nuo 2010 m. rugsėjo 09 d. prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita faktūra) kartu yra ir garantinis talonas.